Verimli Toplantı Yönetimi Eğitimi

Önceki Sayfa
İletişim Formu

Eğitimin Amacı

Toplantıların, kurum ve çalışanlar adına verimli olabilmesi için; sağlıklı planlanıp, etkin sürdürülüp, sonuç vermesi gerekir. Bu gereklilik doğrultusunda katılımcılara toplantıların verimli sonuçlanabilmesi için planlama, etkin dinleme ve konuşma, öneri hazırlama ve sunma, kararların raporlanarak hayata geçirilmesi konularında yetkinlik kazandırmak veya var olan yetkinliklerini sistematik bir şekilde güçlendirilir.

Eğitim İçeriği

  • Toplantı nedir? Türleri ve özellikleri? Ne zaman yapılmalıdır?
  • Gerçekten toplantı yapmak gereklimidir?
  • Toplantılar ile ilgili çeşitli inançlar
  • Yöneticilerin toplantıları bir yönetim aracı olarak kullanabilmesi
  • Toplantı öncesi hazırlık: Gündem ve Toplanı çağrısı
  • Toplantı öncesi gündem belirlemenin önemi
  • Toplantılar niçin hep tatsız ve gergin geçer
  • Toplantılar ilişkin şikayetler
  • Toplantı-Oda düzeni
  • Toplantıda kullanılacak iletişim teknikleri
  • Toplantılarda not tutma teknikleri
  • Toplantı liderinin görevleri ve yapabileceği değişiklikler
  • Toplantıya katılanların görevleri
  • Toplantıyı kontrol altında tutmak-anlaşmazlıklar ile başa çıkmak
  • Toplantıyı sonlandırmak
  • Toplantı amacını gerçekleştirme
  • Toplantı raporunun hazırlanması ve dağıtımı
  • Toplantı sonrası kararların izlenmesi

Eğitim Süresi

1 - 2 Gün

Referanslarımızdan Bazıları

  • kucuk-aga.jpg
  • MIitsubishi.jpg
  • kucuk-6.jpg
  • kucuk-4.jpg
  • kucuk-rteu.jpg
  • kucuk-2.jpg
  • musiad-1284325944.jpg
  • kucuk-iar.jpg
  • indir.jpg
  • kucuk-TUMSAS.JPG
  • kucuk-9.jpg
  • kalyon-insaat-1307985246.png
  • eybertyh.jpg

/site/site-alt-kapanis.png