Satış Pazarlama Teknikler ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Düzenlendi

Önceki Sayfa
Resim Alternatif Açıklama

Rize'de düzenlenen, kendini, personelini ve işini geliştirmek, hizmet kalitesini, satış kapasitesini ve müşteri memnuniyetini arttırmak isteyen, işveren ve iş arayanların katıldığı, Satış Teknikleri, Müşteri İlişkileri ve İletişim, Beden dili uzmanı olan Semra SINIRDERE ’nin verdiği uygulamalı eğitimlere katılan 65 kişi sertifika almaya hak kazandı..

Eğitimde ;

Tanımlar ( Pazar, Satış, Mal/Ürün/Hizmet, Müşteri vs.)

Satış Danışmanının görevleri ve özellikleri nelerdir?

İş Ahlakı ve Müşteri Memnuniyeti

Müşterinin alışverişe çıkma nedenleri

Müşteriyi İkna etme biçimleri

Satın alma tercihlerini etkileyen faktörler

Satın alma Biçimlerine göre müşteriler

Satış Süreci

Müşteriyi Tanıma ve İhtiyacı Saptama

Etkin Dinleme

Satışta Sunum

Satışı Destekleyen Unsurlar

Fayda Satmak

İtirazları Karşılama

İlave Satış, Alternatif Satış

Satış Sonrası Müşteri Memnuniyetinin Sağlanması

Kasa Noktasında Kaliteli Hizmet

gibi konular işlendi. Eğitimi değerlendiren Semra SINIRDERE hocamız etkin ve güzel bir eğitim oldu, katılımcıların aktif olması da eğitime ayrı bir güzellik kattı umarız hepimiz için faydalı olur dedi. Katılımcılar ise Semra hocayı alkışlayarak sahneden uğurladılar.

 

Resim Alternatif Açıklama
Resim Alternatif Açıklama
Resim Alternatif Açıklama

Referanslarımızdan Bazıları

  • kucuk-aga.jpg
  • MIitsubishi.jpg
  • kucuk-6.jpg
  • kucuk-4.jpg
  • kucuk-rteu.jpg
  • kucuk-2.jpg
  • musiad-1284325944.jpg
  • kucuk-iar.jpg
  • indir.jpg
  • kucuk-TUMSAS.JPG
  • kucuk-9.jpg
  • kalyon-insaat-1307985246.png
  • eybertyh.jpg

/site/site-alt-kapanis.png